Sareemel Hepsini pttden aldım Doğum parası 300tl Süt parası 149 tl Sgkdan 5028 tl Süt parası hemen yatıyor 20 günlükken falan aldı, doğum parası 2 ay sonra yattı
Merveedd Sareemel doğum yapalı 50gün oldu e devlette para falan yok 300lira yani süt parasını nasıl alıcaz ve rapor parasıda hiç yatmadı bir kuruş bile alamadım hiçbirinden nasıl yol izlemeliyim?şimdiden teşekkürler😊
Thesra [bilinmeyen] Eger sizin sigortaniz varsa sizin uzerinize yoksa esinizin ustune hastane siz soylemeden kayit yapmis oluyor gidip ptt den cekebiliyorsunuz
Aylanur Sareemel bnimde eşim aldı bana söylemedi bile çok canım sıkıldı parada değilim ama bn o kadar sıkıntı çekiyim o da demeden gidip alsın 😠
Deletedmom0031 Ebruxx Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na girin orada ‘Doğum yardımı başvuru sonucu sorgulama’ yazan linkten takip edebilirsiniz.
cnnkrl [bilinmeyen] bu yardımlara balvuruo muyuz? Ben hiçbişi yapmadım. Devlet memuruyum. Bizede veriliyor mu
Mliya Merveedd canim sut parasi ni sgk dan cocuk parasini aile sosyal bakanliktan yapiorsun ben bugun cektim 400 tl sut de 149 tl 1 hafta once cektim
Ceronimo35 Mliya basvurmak gerekiyor mu? Tc nize yatiyor direk ptt ye gideceksiniz demislerdi? Gidip bizzat mi basvuracagiz eger oyle bir sey varsa yada internet ortamindan oluyor mu
Buse_ CaglaninCinari süt parasını hastane yapması lazım ama doğum parası için dosyal yardımlaşma yada sosyal güvenlik mi ne ona sizin gitmeniz lazım