Kızlar o kadar çok SMA lı bebek var ki ve her gün kaç tanesi düşüyor reklamlarıma. İçim parçalanıyor. Sayfalarına girince ağlıyorum. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Her ay belli bir miktar kararlaştırdık eşimle duruma göre daha fazla da oluyor bir bebeğe gönderiyoruz bazen iki oluyor. Ama ülkemiz öylesine bilinçsiz ki bu konuda sokağa çıkıp SMA desen çoğunluk o ne der. Bu çocuklara sahip çıkalım lütfen ellerinden tutalım nefes olalım. Onların bize ihtiyacı var. Günden güne gözünüzün önünde eriyen bizim evlatlarımız da olabilirdi. Rabbim tüm evlatlarımızı korusun inşallah hepsini sağlıklarına kavuştursun. Yanlış anlaşılmasın kimseye yapacağını söyleyecek değilim tabi ama ramazan ayındayız yardım etmek fitrelerinizi verecek yer bulamıyorsanız bu bebeklere göndermek istersiniz belki. Her ay az çok demeden yardım etsek hasta çocuk mu kalır 85 milyonluk ülkede. Lütfen bu çocukları görelim. Onlara sahip çıkalım.