Tugce_umut03 Mom82902 ha evet canim emzirmeye bi sorun olmuyor bende emziriyordum onu icerken aynen adetliyken sabhlari ac karina olacak
Mom82902 Tugce_umut03 teşekkür ederim bende spiral var adetim 15 günü buluyor düzelir mi sence bu kür ile
Muhasebeciana Gok_53 normal bence canim sonucta daha 1 yil olmamis her insanin vucut yapisi farkli sonucta ama bir doktora gorun istersen
Gok_53 Muhasebeciana gittim canım doktora ertesi gün tahlil falan verdim temiz çıktı hormonlarımla alakalı değilmiş ama normalmiş bir sıkıntı yok dedi şükür .
Tugce_umut03 Mom82902 valla canim ben faydasini inan gördüm ins görürsün eyer denediginde gecmesse bi doktora git bence 😀😇🤩
Mom82902 Tugce_umut03 çok teşekkür ederim rahatsız ettim seni hakkını helal et bişey daha sorucam kaç gün iceyim peki adet sürem boyunca mi
Turna Tugce_umut03 bende cezarette kullanıyorum su balonu gibi şiştim😂bende soğan suyu yapsam söker mi yani öncelerinde yapardkm etkisini görürdüm bide içtiğim ilacın etkisini düşürürmü ondan korkuyorum
Tugce_umut03 Mom82902 yook ne rahatriz edecen canim benim helal olsun sende takma kafana yaa ben aynen adetim bitesiye kadar ictim hani 1 gun icip birakmadim baktin hani sen ictin baya geldi briakabilirsin geldigine göre hani ben 7 8 gun ictim adetim bitesiye
Gok_53 BirAnneBirBebekkkKk hayırlısı olsun canım benim gebelik ve hormonla alakalı değilmiş. Normal dedi doktor bekliyorum ben de hala . Acayip de stres yapıyor insana
BirAnneBirBebekkkKk Gok_53 benim adet geldi sonnunda canim evet o korku bana baya yetti hap almayi düşünüyorum