Fatma46elif35 Kursad_1201 ahh geldde bana sor kayınvalidem de bana diyo ne atağı diyor eskide atak mi vardı diyo
Mevacanimkizim Asell16 Sanırım her bebekte olmuyor biz yaşamadık çok şükür ama belki emmedigi için olabilirmi bilemedim kızım 7 aylık olmadı atak falan 😊
Tugcetpkts Asell16 ben avent biberon aldım meme mama devam edebilmek için ama öyle olmadı dikkatli ver sen yinede🥰