uykucukoala TTNCC2302 tabi ki de baba bir buçuk yaşına geldi ağlarken bile baba diyor hala bana işi düştüğü zaman anni diyo
Muhasebeciana TTNCC2302 benim kizda daha ufakken oyle sanki 1-2 defa dedi galiba yada biz öyle anlamak istedik hatta esimde bozulmustu 😁😁
momaysegul TTNCC2302 anne dediler ama ne hikmetse iki aydır baba baba diye ölüyorlar 😩🙄🙄🙄🙄 15 aylığız