BEN-DERYAA Ben kullanıyorum oğlum için biraz ekşimsi olduğu için başlarda sulandırıp meyve suyu gibi veriyordum, ama büyüdükçe tek de içmeye başladı o şekilde de veriyorum. İştahında etkili oluyor ve aynı zamanda bağışıklığını da güçlendiriyor bir çok faydası da var.