Aysek1 Kizlar benim makinem samsung 6 yildir kullaniyorum kullandigimdan beri hep koku yapiyir kullanmadigim sey kalmadi.niye boyle oluyir anlamiyorum.nasil kurtulabilirim bu kojudan surekli temizliyorum da
Hohomoromu Aysek1 kazanın lastiklerini temizlediniz mi kapağını açtığınızda ki lastik kisminn içi siyahlasiyor
Tuba Aysek1 Rossmann da çamaşır makinesi için temizleyici var onu bir deneyin bence , 90 derecede yıkayın bide 🙏🏼
Aysek1 Giizz makine temizleyici degilde temizlik karbonati kullaniyorum sirke kuklaniyorum.bu sekikde temizliyorun.1 defa yikiyorum kokmadi sonra hop yine ayni
Tuba Aysek1 Bahsettiğim ürün bu, pahalı mı değil mi bir şey diyemem, türkiyedeki durumlar şuan nasıl bilmiyorum almanya da yaşıyorum ben☺️ https://www.rossmann.com.tr/domol-camasir-makinesi-temizleme-ve-bakim-sivisi-250-ml-p-sr14050524
Giizz Aysek1 onlar zarar veriyor makineye tamirciler söylüyor, temizleyici ile yapın ben hiç koku problemi yaşamadım