mihrosum 16.aya kadar boyle bir sorun yoktu bir sekılde geri uyurdu(emer yada mama ıcer) ama artık uyanınca oturuyoruz. Dısler bakıyorum kopek dısler sısmıs ama cıkma yok. Yanı yemek desen yemek ıstemıyor . Bu durumları yasayan var mı?
DS123 mihrosum var hemde nasıl emmeyi de bıraktık yeni hala sık sık kalkıyor düzeleceği yere daha da zorlaşıyor şuan sabır çekiyorum mesela 😔
Urass78- mihrosum 24 ayligiz hala devam ediyor arada bir hafiflesede bu sürec boyle devam edicekmis malesef 2 bucuk 3 yasina kadar
mihrosum DS123 canım gece uyanınca once mama ıcıyor sonra uyanıyoraa emzırerek uyutmaya calısıyorum kesersem nasıl uyuyacak valla hıc bılmıyorum gunduz de emzırerek uyutuyorum yoksa asla uyumaz
DS123 mihrosum bende aynıydım malesef ve zor oldu çok ağladı ama pes etseydim birsonraki kesme girişimimde daha zorlaşacaktı. Oyala oynat gezdir salla derken kestik ama gece hala 2 kere kalkıyor oturuyor ağlıypr sallıyorum ikincisinde su içiyor tekrar salla uyut hala düzelmedi 15 gün olacak keseli neredeyse.