Kızlar yardıma çok ihtiyacım var 1 yaşında bebeğim 3 aydan bu yana sağ gözünde şaşılık var hep doktorlar 1 yaşında düzelir dedi. Dün bir hastaneye gittik. Doktor sağ gözü normal sol gözü dışa dönmüyor dedi. 6 ay sonra tekrar bakalım küçük bir operasyon geçirebilir dedi. Başına böyle birşey gelip de tedavisinin sürecini anlatabilecek olan var mı? Ayrıca İzmir’de yaşıyoruz iyi bir doktor önerisi olan var mı ?