Asleres Kızlar merhaba doğum yapalı neredeyse 3 ay olacak sezeryan dikiş yerim kızarık , akıntı yada ağrı yok ama kızarıklık var sizde de oldu mu öylee
Yamanikko Asleres canım beyaz tenli misin? Benimde 2 ay oldu sanki dün kesilmiş gibi. Belki ondan olabilir. Eğer enfeksiyon bellirtisi yoksa akıntı kötü koku gibi korkmana gerek yok🙂
Sadakatsiz Asleres oluyo arada göbegin altina geldigi icin terleyp kizariyodur yka krem sür parça koy ben hep öyle yaptim ilk zamanlar
Asleres Yamanikko aynen açık tenliyim. Aynen öyle enfeksiyon belirtisi yok şükür ama kızarıklık görmeyince korktum bende 😂
Asleres Batikon falan da sürdüm ilk başlarda bakımını da yaptım ama krem kullanmadım hiç. Doktorum yazmamıştı
Yamanikko Asleres rica ederim ne demek🙏🏻 Ama oraya krem vs hiç bişey sürmemeni tavsiye ederim kendi halinde kalmalı🙏🏻🎉
Sevdamavi Asleres henüz yapmadım biraz daha bekliyorum geçmezse kremlicem eczane de vardı ameliyat izleri için krem adını unuttum şimdi
MehmetAlparslan Asleres Canım bende açık tenliyim 6 ay oldu doğum yapalı hala kırmızı ilk zamanlarki gibi değil tabiki yavaş yavaş kırmızılık gidiyor gibi sanırım 1 yılı bulur benimki