Dilaam Kizlar almayı düşünüyorum kullanan varmı tavsiye eder misiniz birde satmayı düşünen var mı acaba
Ballokumu Dilaam benim var canım. Kablo bi yerde kumanda allah bilir nerde 😩 bizimki binmemek için kıyamet kopardı da sürekli
goncamik-88 Dilaam merhaba, bende var satacağım az kullandık şimdide memlekete gideceğiz yanımda götüremem onun için satacağım Joie sansa ev tipi ana kucağı, mint rengi internetten bir araştırın isterseniz
lingolingo Dilaam letog dolap gibi uygulamalars goz at bende gecen gun prego hoppala aldim cok temiz geldi 🎈ve fiyati cok uygundu
Keten 1 aydır kullanıyorum özellikle yemek yaparken çok işime yarıyor oğlum içinde baya bi oyalanıyor. 🌺
Ballokumu Dilaam 6 aylık canım. Maalesef satmıyorum 😔 arkadaşımın bebeği var ona veriyorum bizimki büyüdükçe. Ama dolap uygulamasında baya satan gördüm tesadüfen. Sıfırı biraz pahalı geldi bana açıkçası. Fiyat performans değerlendirmesi yaparsan etmez o paralar diye düşünüyorum. Senin yerinde olsam temiz kullanılmış bakardım ordan
Dilaam goncamik-88 şimdi baktimda bu tar büyük ve yüksek fiyatlı bibsey bakmiyorim çok teşekkürler daha çok katlanan ufak ve uygun fiyatlı olduğu için baby plus comfort tercihim
Ballokumu Keten ben bunun yatar dikey pozisyonları nerden yapılıyor bir türlü bulamadım. Belki de ondan içinde durmuyor. Nasıl oluyor belki durur içinde de bol bol dua ederim size 🌸
Keten Ballokumu canım şimdi salıncağın oturma kısmının kenarlarında kahverengi yerler var ya ortası yuvarlak iki kenarıda bastırıyosun sonra bırakmadan oturur yada yatar pozisyona getiriyosın ve bırakıyorsun zaten tık yapıyor 🤗 umarım anlatabilmisimdir 😁
Ballokumu Keten yaaaaaaa oralara basılıyor mu 😂😂😂 şimdi ses yapmayım sabah deneyim. Hay allah razı olsun 🌸