Fulyaalinmina 1,5 aydır toparladık canım işte gece beslenmesi gündüzleride kilo aldıran tarifler falan derken normale döndü çok az alıyordu bazı ay hiç almadı ama 1,5 ay çok şükür oyüzden korkuyorum hep yine durursa bide hareketlendi kilo kaybı yaşarsa diye annelik çok zormuş onu anladım