Melankoli Ecem_00 2 hafta oldu ek gıdaya başlayalı. Hala tadım aşamasındayız tek tek sebze veriyorum sadece. emekliyor ama desteksiz tam oturamıyor. Aşırı mız mız ve kucakçı. Geceleri de uyku yok. Çok yorgunum🥲
Ozgoktug3110 Ecem_00 biz yarın 6 aylık olacağız ve aşıya gideceğiz 😒 ek gidaya daha geçmedik bugün hafif bi yoğurt tatdirdim sadece 😁
Ballokumu Ecem_00 biz bugün altı aylık olduk. Bir aydır ek gıda veriyorum. Bugün saatlerce ağladı ve ateşi var. Sanırım diş geliyor 🤦🏻♀️
ozgetunak Ecem_00 6 ay 10 günluguz ek gıdaya 5.ayda geçtik tadimlar yeni bitti aşılarımızı olduk 8200 gr 73 cm iz yeni gittik doktora herşey yolunda şükür ek gıda menüsüne geçeceğiz 2 3 öğün olarak bakalım suanlik 1 öğün tadım yapıyorduk artık 2 3 öğün yapacağız sebze yoğurt meyve gibi.
ozgetunak ozgetunak buarada hala dişten ses yok huyları uykuları davranışları biraz değişti bakalım neler bekliyor bizi😂
Sevda_12 Kızlar 5. Aydan 6. Ayına kadar toplam 150 gram almıs doktor mama ver demedi sadece ek gıdaya gecelim dedi bide oruc tutma dedi sizede cok az mı almıs
Sumeyraas Sevda_12 evet az almış canım. Benim de başımdan geçti 5.ayda. Az emdikçe sütü sağıp kaşıkla verdim. Toparladı sonra. O zaman günlük 14 gram alması lazım en az demişti o da 420ye denk geliyordu.
Prens-annesi56 Sevda_12 benim oğlumda 4aydan 5aya kadar 100gr almıştı mamaya başladık 15günde 600gr almış
irva Ecem_00 6 aya 10 gün kaldı.Ben ek gıdaya başladım tabi tadımlardayım şuan.Sebzeler bitti gibi.Meyvelere geçicem şimdi.Dişten dolayı huysuzuz.Emekleme aşamasında kendileri beyfendinin şuan.Merakla bekliyorum.😅
turkerg 5+18iz. Gecen ay 400 gram aldi diye ek gidaya gectik biz de.8050ydi kilosu. Geceleri saat basi uyaniyor. Disleri gorunuyor beyaz beyaz ondan sanirim daha cikmadilar. Insallah cikar da o da rahat eder ben de 🤦🏽♀️
Adakus000 Ecem_00 bugün tam 6 aylık olduk. Yarın kontrole gidicez menenjit aşılarının 2.dozunu yaptıracağım. Ek gıdaya tadımlara başladık 2-3 haftadır az az. Bu ay düzenli başlayacağım inşallah 😊
Petitom Ecem_00 benim minnoş da 6 ay 15 günlük ek gıdaya bir ay kadar oldu başlayalı şimdi kahvaltı ara öğün akşam yemeği olarak veriyorum ne versem şaşırıyorum 😊 iki hafta önce altıya gittiğimizde 7950 çıkmıştı kilosu şimdi ne kadar oldu bilmiyorum emekliyor evin her yerindeyiz artık 😂 beş aylıkken çıkmıştı dişi baya uzadı iki minik dişi 😊 uykuları düzenliydi çok şükür şimdi de iyi gündüz üç uyku yapıyor akşam da 7 9 arası uyanma saatine göre uyuyor
eceunverkanra Ecem_00 Tadımlar seklinde ilerliyoruz, sebzelerdeyim henuz meyveye gecmedik, 6 ay 9 gunluk oldu oglum. Diş göründü damagini yarmis onun sancisini cekmekteyiz su an surekli kucak istiyor ve miz miz yavrumun canı acıyor😞