2kezanneoldu 1ay 13 günlük bebeğim var kızım… sürekli avizeye bakıyo gözünü oraya kitliyo sürekli göz orda… televizyona da bakıyo ışıklar ilgisini çekiyo….
Minikuzu 2kezanneoldu babam gilin evindeki avizeler baya şatafatlı bebeğim kitlenir kalırdı hatta bazen verin eve götüreyim derdim :) demek ki tüm bebekler aynı aslında anlamıyorlar düz bakıyorlar bi avize görüyorlar:)
Bsrbsr Parlak ve dikkatini çekiyor benim oğlumda cok bakardı şu an 1 yaşında uzun zamandır bakmıyor 😊
Elifatih25 2kezanneoldu Benim oğlumda 6 aylik doğduğundan beri avize hastasi hala bakiyo uykuya dalarken bile 😀
RuzgarMommys Hahahaha benim oğlum da öyleydi yaa aylarca avizelere bakti durdu Eşim avizeci olcak bu cocuk diyodu 😅😅
MelikeKrnz 2kezanneoldu 😂😂😂😂😂 benim oğlumda öyleydi hatta kitleniyordu resmen avizeye eşim ile ikimiz de ya bu avizede ne var diye dakikalarca bakıyorduk 😂😂😂 4. Aya yaklaşıyoruz şimdide tv ye gözlerini dikiuor ayırmıyor ne yapacağız bilmiyorum
Aybukemm 2kezanneoldu benim kızım 11 aylık çok seviyor avizeleri gel gel yapıyor 😅 2 aylıkken bakmaya başladı hala bakıyor 😅
Krsmngl 2kezanneoldu aylar ilerledikçe baktıpı yönler değişecek normalmis. Bende rahatsız olmuştum ışık kapalı oturuyorduk akşamları 😂😂😂