Uraz58 Kızlar dogum yapalı 2,5 ay oldu işe yararmı ama göbegim çok sarktı sezeryan oldugum için ilk başlarda canım çok yandı takamadım. Şuan işe yarıcak güzel saran giymeli birşey istiyorum öneri verinn🤦♀️
Thesra Uraz58 Yarar elbette ben 4. Ayımda takmıştım yamune korse kullandım askılı olandan bir haftada 6-7 cn incelme oldu sezeryan doğum yapmıştım kilolarım ve sıkılaşmam içinse sağlıklı beslenme diyet ve sporla eski halime geldim🙏🏽🌸
Thesra Uraz58 Nasıl sarktığına bağlı aslında şimdi içi boş deri sarkmasıysa sadece o toparlanmaz ama içi doluysa deri fazlalığı değilse olay toparlanır korse ve sporla