Ada_kiz Kızlar melek butikten korse alacağım. Askılı mı askısız mı arada çok fark var mı kullanım olarak tecrübeli olanlar cevap yazarsanız sevinirim
Desagr Ada_kiz sırtımdan yağlar fışkırıyo😂😂 acayip kötü görünüyo. Belimin en ince tarafını ölçtüm 81 cm çıktı o da m bedene denk geliyo ama yamunada böyle hesaplanıyo. Diğer markalar aynı mıdır bilemiyorum🤷🏽♀️