Balanne_ Merhaba bebeğim 15 aylık 2 aydır banyo yaparken kafasına su döktürmek istemiyor. Banyo da su ile oynamayı seviyor i girmek istiyor ama su döktürmek istemiyor cok ağlıyor banyo şapkasıda kullanıyorum neden böyle anlayamadım. Öneriniz var mı acaba
Burcu35 Balanne_ Ben önüne tas koyuyorum onunla oynarken baya dalıyor. Vücudunu iyice yıkıyorum en son kafasına geçiyorum.. Aa lambaya bak, aa kuş mu o bak cik cik miyav miyav derken kafasınıda yıkıyorum😊
[silindi] Balanne_ Benimde kızım 7 aylık su değdiği gibi ağlıyor bağırıyor küvetten kaçmaya çalışıyor. Ama duşu bitti mi hemen susar bende çözüm bilmiyorum henüz öyle devam ediyoruz bakalım düzelir inşallah ❤️ burda bekliyim🙏🏻
miniktavsanim Balanne_ doğduğundan beri oğlum hep ağlıyor alel acele bende yıkıyorum tek yıkamıyorum tabi eşim tutuyor ben yıkıyorum ve ilk defa bugün yaptık yine banyosunu ilk defa ağlamadı inşallah Artık alışır çünkü buyuzden hıc yıkamak istemyrm çünkü çok ağlıyor benim yavrum ya normalde suyu sever oynar suyla ama banyoda öyle değil 😑
Ayca_ogun1 Balanne_ banyo yapmayı seviyoruz ama kafasından su dökünce hep ağlıyor bizde 8 buçuk aylığız 😊
Balanne_ Burcu35 deniyim bi ama kanacağını hiç sanmıyorum kulağına du falan gidecek diye korkuyorum kapatıyorum annecim arkaya yaslan birsey olmayacak falan diyorum ama dinleyen kim ortalıpı yıkıyor 😊
miniktavsanim Burcu35 bende sakinleştirmeye çalışıyorum ama yok olmuyor doğduğundan beri öyle ilk defa bugün ağlamadı ilk defa başka ne yapabilirim sizce unutsun diye
Balanne_ miniktavsanim banyoya giriyor oyun oyanacak kuvette kafası yıkanmayavak inş bizde düzeliriz 😊🤲
Burcu35 Balanne_ Kulağına basınçlı su girmeyeceği için birşey olmaz akar gider korkmayın. Çocuklar yüzüne su gelince nefessiz kalacaklarını hissediyorlar ondan sevmiyorlar aslında. Ben hafif alnından geriye ittirip öyle su döküyorum. Ama dediğim gibi önce vücut sonra baş yaparsanız daha kolay olur işiniz😊
miniktavsanim Balanne_ inşallah canım bugün hıc ağlamadı bakalım bidahakine yine ağlamaz artık alışsin yavrum ya bebeklikten beri öyle hıc sevmedi banyoyu
Balanne_ miniktavsanim valla bende top falan koyuyorum anlatöaya çalışıyorum ama ağlayarak yıkanıyoruz inş bşrdaha ağlamaz boyle kalır sizinkide
Burcu35 miniktavsanim Ben hep tas, yıkanabilir sevdiği oyuncakları, şampuan şişesini falan koydum önüne dalmasını sağladım vücudunu yıkadım şarkılar söyleyerek, en son başını yıkadım çok sorun çıkarmaz o yüzden😊
Balanne_ Burcu35 bende deniycem sizin yöntemi bakalım inş olur hayır duyan cocuğabirsey yapıyorum sancak oyle bağırıyor ki 😊
semaahmet Balanne_ benim kızım dört yaşında asla banyo yapmazdı ama zorla yaptira yaptira artık her akşam kendi yapmaya başladı cnm o çığlıklar son bulacak bı kaç ay sonra sabır çek 🙏🙏😄
Burcu35 Balanne_ Oğlum doğduğundan beri banyoda sorun çıkarmazdı. Geçen sene sahilde ayağı kayıp düştü.. ağzına gözüne tuzlu su girince allahım çocuğun bacağını banyoda koparıyolarmış gibi bağırırdı. Bu şekilde yaparak sakinleşmeye başladı şimdi banyo yaptırmak için ağlar😊 inşallah sizdede işe yarar
semaahmet Balanne_ benim kızda öyleydi canm resmen apartman kapıya gelirdi abartsiz bak söylüyorum şükür iki aydır iyi ama banyo sokmadan hazirladik onu hep kokusunun kim sevmez seni falan diye şimdi banyodan cikmiyo😄