Karabay06 Bebeğimi gece uyandırmakta zorlanıyorum . Gece sagdığım sütü uykusunda versem uykusuna devam etse zararı olur mu sizce
[silindi] Karabay06 neden olsun rüya beslenmesi olur ben öyle yapıyorum gece 12 de sağıyorum 3 e kadar kalkıyo içiriyorum gazını çıkarıp uyuyoruz geri dışarda 3 saat kalabilir süt bidahaki kalktıgında da emziriyorum