Alparslanim canım bence bu iş deterjanda degıl makınadan kaynaklı benım makınama hangı deterjanı denedıysem bizimkilerde bile leke kalıyo sıvı kullan dedıler arıel kullan alo peros çiçeğim omo persil rinso hepsını denedım ben ayrı ayrı tercıh edıyorum cunku ıkısı ıcın olanlar renklılerı agartıyo gibi gelıyo bana kışlarıda perwoll kullanıyorum sıyah ve renklılerde deterjan kalıntısı oluyo kusmuk gibi