Yazarhanim21 Kullanan var mı? Varsa nasıl kullandığınız? Kabızlık nedeniyle gittik doktora bu mamayı verdi kızım 3 aya yeni girdi gelişimi de biraz geride onu toparlarda dedi
Dyguak Yazarhanim21 ben2 aydır kullanıyorum hiç fayda etmedi bebek hala alacağı kiloyu alıyor extra kilo alımı olmadı
Mugeli_61 Yazarhanim21 bize de verdi ama ilk basta icmisti 10 gunde 500 gram almisti sonra kizim mamanin hicbi türünü icmemeye basladi gunde ictigi 200 cc oda zorla 6 ay 20 gunluk 6800 gram
Yazarhanim21 Mugeli_61 kızım da içmiyor, şırıngayla veriyorum 3 aylık 2800 kilo 🤷♀️😕 umarım etki eder, ya bide birşey diyecem mamanın kokusu fazla olması normal mi
Mugeli_61 Yazarhanim21 kusura bakmayin biraz gec farkettim mama yogun kokuyo ama normal mamalardan daha tatli o yuzden bebekler seviyo bende bi ara öyle veriyodum kilo alamamasi arastirildimi peki..?
Yazarhanim21 Mugeli_61 estağfurullah 🌸pramatörel oldugu için olabilir bide kalbinde sorun var ondan da olabilir kalp ilcaı kullanıyor umarım etki eder mama