Elayimin Kızlar ben korunma hapı kullanıyordum yaklasik 5 ay kullandim iki aydirda kullanmiyorum ama artik adetim. Gelmiyor iki üc gündür Adet gelecek hissi var hafif agri ama yok sadece akinti var haplari kullanmayi biraktigim icinmi sizce
Gok_53 Elayimin genel de ilaçları bırakınca bir süre düzensizlik adet olamama problemi oluyor yakında sağlık ocağı varsa gidip görüşebilirsiniz daha sağlıklı bir cevap verirler size ☺️