Kızlar annem covid bugün 9.günü ama ateşi vs çıktı be hastaneye gitti crp 80 ve cigerlerine inmiş az az doktor Covit ilacına başlatmış yeniden ve hastanede şu an sorum şu ki antibiyotik tedavisi de görmesi gerekmez miydi crp çok yüksek diye yakınında veya kendinde böyle olan var mı ya da hemşire vs ? Bilgi almak istedim 😞