Bebeğim yeni 8. Ayını doldurdu. Ama koltuk altlarından falan tuttuğumda ayağının üstüne basmıyor kırıyor bacağını hep. Bilmiyorum bu bi problem mi babamda sürekli bu kız ayağının üstüne basmıyor diyip duruyor canım sıkıldı normal mi yoksa basması gerekiyor muydu kafamın rahatlaması için yorumunuza ihtiyacım var 😔