Duyguekncixxx Kızım 6 aylik elmayı cam reddeden geçirdim verdim aksam yeşil kaka yaptı normal mi bu yeşil kaka elmadan mi olmuştur acaba kaka nasıl olursa sıkıntı bilgisi olan yardımcı olabilir mi teşekkür ederim
Morfrenk Duyguekncixxx yeşil kaka kötü bir şey değil korkmayın, ondan da olmuş olabilir bilemedim benim kız rengarenk yaptığı için 1 sarı 1 yeşil sonra yine sarı😂
Zerr Duyguekncixxx Ateşini kontrol edşn. Kakası ishal gibi çok mu sulu ? Yarın da devam ederse bir doktora danışın derim
Morfrenk Duyguekncixxx haa😂 3 aydır oluyor bizde emziriyorsanız yeşillik yediğinizde de olur, bebek üşütürse de olur.. Olur da olur yani bir huysuzluğu yoksa normalden farklı, 6 7 bez dolu kaka yapmadıysa sıkıntı yok
Duyguekncixxx Morfrenk emzirmiyorum da üşütmüş olabilir evet huysuzluğu arada oluyor ama disi kasiniyor ona bagliyorum kaka yaptıktan sonra huzuru yerine geldi belki elmayı sindiremedi o da olabilir
Duyguekncixxx Zerr yok sulu değil aksine kati ve kuru açıkçası hiç böyle yapmazdı ben biraz elmayı fazla kacirmis olabilirim ben elmaya bağlıyorum da dediginiz gibi bakıcam gerekirse dr a gotururum