Esifet Esrans 12ayda o aşı tekar yapılıyormuş. 9 ayda olan kampanya aşısı mı neymiş. O yüzden doktorum izin vermedi zaten olacaksın dedi 12. Ayda. Biz yaptırmadık. 1 haziranda yaptırcaz 12 aylık olduğumuz zaman
skabas Esrans ateş huzursuzluk yapıyor mu sizde o yüzden mi ben hiç takılmıyorum nedense huzursuz olursa da bir kaşık şurup içiriyorum etkilenmiyoruz çok şükür 😊🤲🏻
Gamidemi Esrans aralarında en erken 20 gün olmalı 👍 9. Ayda kızamık yapılıyor 1. Yaşta kızamık kızamıkçık kabakulak yapılıyor 👍 ateş olmamıştı bizde hafif huzursuzluk olmuştu
Esrans Esifet İnanın kafamda binlerce soru var doktor bana işte ülkemiz artık karmaşık hale geldi ve salgınlar bayağı ilerled kızamık hat safhada vs. bayağı uzun bir açıklama yaptı işte böyle