Elifatih25 Zaten şuan ana öğünü mama bebeğin, ben de aynı durumdayım. Öğün yediği halde mama yemeden doymuyor maalesef. Biraz sabretmemiz gerekiyor sanırım. Strese girmeyin, siz strese girince bebek anlıyor ve ek gıdadan soguyor. Emekleyince yürüyünce verir kiloyu merak etmeyin