Merhaba sevgili anneler,
Kızıma 8-9 ayından beri mercimek çorbası içiriyordum hatta 1 yaş sonrası mercimek köftesi dahi yedirmiştim. Hiç bir şeye alerjisi yoktu. Geçen hafta mercimek çorbası içerken bir anda kurdeşen döktü. Hastaneye götürdüm bir şey alerji yapmış dediler, iğne yapıldı. Çok şükür hemen o saat geçti döküntüleri. Sonra denemek için 10 gün sonra 1 kaşık mercimek içirdim bu sefer döküntü olmadı ama kızarır gibi oldu. Mercimek alerjisi olduğundan emin olmuş oldum. Buna benzer bir şey yaşayan oldu mu? 16 aya kadar alerjisi olmayıp bir anda alerijsi çıkan? Sonra geçer mi? Başka doktora götürmeli miyim?