Melekkizimmzeynep 25 günlük bebeğime gaz damlası kullansam olur mu bazen çok ağlıyor ne yaparsam susmuyor var mı kullanıp iyi gelen bir marka
Nursing_10 Melekkizimmzeynep biz de üç haftalıkken başladık nurse harvey kullanıyoruz hala bize iyi geldi İki hafta düzenli sabah akşam kullandık şimdi günde bir kullanıyoruz
Ece01 Melekkizimmzeynep sab simplex kullandım hala da arada kullanıyorum. Sizde kullanabilirsiniz. Tabi yine doktorunuza danışın.
Rbulgen Melekkizimmzeynep canım bende en başından beri kullanıyorum biogaia Nurse harveys aguline kullandım hiç bi işe yaramadı Çokta pahalılar şuan metsil kullanıyorum çok iyi
Nursing_10 Melekkizimmzeynep biz birden değil de aralıklı vermeyi seçtik genelde bir öğünde verdik bir öğünde vermedik 5 er damla şeklinde
Melekkizimmzeynep Tosbik1406 bilemiyorum ki 2 gündür akşam 7 buçuktan sonra başlıyor ağlamaya 1 saat filan sürüyor 2 dk arayla 30.40 saniye ağlıyor susuyor sonra yine
Melekkizimmzeynep Tosbik1406 gündüzleri gayet iyi akşama yemek yapıyorum uyuduğu zaman temizlik filan akşam başlıyor genelde mama +meme besleniyor
tirtilinannesi25 Melekkizimmzeynep bebek gazı masajı var YouTubeda. Mutlaka gündüzleri bebek açken yap. Mama yedirirken bebek dik pozisyonda olsun. Gazdan ağlıyor belli ki. Kolik bebekler için müzikler var bence onlarda işe yarıyor. Bebekuyutucu diye bir uygulama var onu indirebilirsin. Çok ağladığı zaman yarım kundak yap. Vücuduna paralel şekilde kucağına al. Hafif hafif yukarı aşağı salla müzik eşliğinde. Bunlar benim yaptığım ve ben de işe yarayan yöntemler. İnşallah sizde de işe yarar.
tirtilinannesi25 Ben bir aylıkken falan kullanmaya başlamıştım, bir sıkıntı olmadı. Sağlık ocağındaki hemşire içirebilirsin demişti. Zinco kullandım. Ama böyle şeyleri hep bi hemşireye doktora falan sormak daha iyi. Her bebek farklı
Teemo07 tirtilinannesi25 zinco damla bu mudur? Yanlıs almamısımdır umarım https://resimyukle.io/r/GrBDMUDPM0