Elcin12 dikkatini dağıtın bebek birden fazla şeye maruz kalırken ağlayamaz, gerçekten acısı yoksa. Yani demek istediğim uykuya geçerken çok ağlıyor benim kızımda, ayağımda sallarken ninni açıyorum telefondan, bir yandanda bacağına elimle pış pış yapıyorum ondada durmazsa 5 dakika gülümseyerek konuşuyorum. Sonra susuyorum, sonra pış pışı bırakıyorum ninni açık kalıyor sallamaya devam… Zor ama ağlatmaktansa, varsın böyle olsun☺️