Ysmnar ikea kullanıyorum 6.aydan beri inanılmaz rahat içerisine minder yaptırdım gayet yumuşak oluyor kızım 24 aylık daha hiç düşmedi elle direk söküldüğü için portatif pikniğe bile götürürdük o derece kolay bir daha olsa yine ikea alırdım çok büyük sandalye almanızı tavsiye etmem yer ve taşıma açısından ikea antilop hafif bebekle bile oradan oraya taşınabiliyor biz memnunuz🙏🏻