Bugun istanbuldan ankaraya annelere yola çıktık baktım hava çok sıcak üzerini çıkardım zibinla duruyordu bu arada 4 ay 10 günlük mama yediriyorum neyse biberon agzinda değil ağlamaya başladı derken kıpkırmızı oldu ve nefes alamadi gozleri gitti arabadan nasil indik hatırlamıyorum bile esim sırtına iki tane vurunca nefes aldı ne oldu anlamadım boğazına bisey kaçmış olamaz yutmuştu acaba sıcaktan mı oldu olaydan beri goz yaşım durmadı icim parçalanıyor aklıma geldikçe.