Diş çıkarma dönemindeyiz gecemiz gündüzümüz yoktu zaten şimdi yokun yokluğundayız diş jellerine de bir haber okumuştum çocuk nefessiz kalmış felan diye korkuyorum ama yine de ne kullanayım neler yapayım bu dönemi hasarsız atlatabilmemek için kehribar kolyemiz var o da pek işe yaramadı 😞