BATURALisMOM Kızlar annem ben hamileyken dalin almıştı şampuan hemde büyük boy. Bebeğim 3 aylik kullanıyordum ama içeriği pek temiz değil diye duydum şimdi midem bulandı. Mustela dışında şampuan önerisi istiyorum. (Mustela cok pahalı)
Reyna BATURALisMOM mustela alınır gerçekten ama pahalı ama baya bereketli bi kutu bizde 2-3 ay gidiyor hem saç hem vucuda kullandığımız halde
Zekimurendebizigorecekmi BATURALisMOM E bebeğin şampuanları iyi bence içeriği de temiz ve uygun fiyatlı
Ssimge BATURALisMOM mustelayı öneririm 6aylığız doğumdan bu yana hala aynı şampuan bitmek bilmiyor üstelik her gün ve cok cok kullanmama rağmen
BATURALisMOM Reyna bize hastaneden deneme paketi vermislerdi bugün hatta mustelayla yikadim oğlumu evet cok güzel ama gerçekten bizim bütçemizi aşıyor maalesef.
Sibelasel Reyna teyzesi dalin almş hepsini bitti bugün sipariş vercem de ıslak mendil ve bütün bakım ürünleri olarak bna tavsiye edeceğnz bşşe var mu canısı memnun kaldğn ürünler
BATURALisMOM Zekimurendebizigorecekmi konak yapmasından göz yakmasindan korkuyorum. Siz ne kadar suredir kullanıyorsunuz ?
Fatmakorkmaz Zekimurendebizigorecekmi biz 7 aydir e bebegin şampuan nini kullanıyoruz baby me olani icerigide temiz
Reyna Astadavistabeybi ilk defa sizden duydum en iyi bebek kozmetik markasıdır mustela size yaramamış demek ki
-1590sinem Mustela ile başladım ama çok pahalı şimdi sebamede gectim o da güzel bir sorun olmadı bizde
Zekimurendebizigorecekmi BATURALisMOM Göz yakmıyor kızım yüzüne köpük gelse dahi tepki vermiyor hiç öyle yanıyor gibi .. Konak meselesini biz çoktan geçtik canım 16 aylığız yaklaşık 3,4 aydın kullanıyorum bi sorun yaşamadık hatta bebeğimin saçları inanılmaz hızlı uzadı bu şampuana geçince :)
Linosunannesi1 Ssimge nasıl 6 aydır kullanıyorsunuz bende aldım çocuğum 5 aylık 2. Kutu bitmek üzere . 2 defa kafasını yıkıyorum 2 defa da vücudunu . Toplam 4 5 kere sıkıyorum şampuandan 🙄
Ortmenanne16 BATURALisMOM agarta marka şampuan öneririm bütçe olarak uygun ve tamamen doğal ve bitkiseldir katkı maddesi yok şu an trendyolda indirimde üstelik
Elfida-10 BATURALisMOM instsgramın varsa mühendisinoğlunu takip et orada temiz içerikli şampuanları listelemiş hangisi bütçene uygunsa onu alabilirsin
Hunili BATURALisMOM ben incianin pişik kremini ve el sabununu kullanıyorum oğluma harikalar, şampuanımız sebamed ama bitince onu da incia alıcam. Kesinlikle tavsiye ederim.
Utkucan BATURALisMOM bübchen in içeriğini değiştirdiler sonradan temiz içerikli değil artık onuda ele