2018mila Kızlar kilot bize geçmek istiyorum ama rahat mı nasıl bilemiyorum Sizlerden var mı kilot bez kullanan hangisini kullanıyorsunuz şu an mini es kullanıyorum gayet memnunum sadece çok yoğuncıvık kaka yapınca kızdırıyor maalesef
Princesmother 2018mila molfix 4 numara kulot bez kullaniyorum ogluma.ilk basta bende tereddut ettim ama gayet memnunuz.sadece giydirirken bebegi tamamen soymaniz gerekiyo tek sikintisi o.ama molfix guzel.tavsiye ederim
2018mila Princesmother ay doğru tamamen soyucaz🤦🏻♀️ şikayet.com a baktım molfix hep sızdırıyor demişler
Princesmother 2018mila yok bizde hic olmadi sizdirma falan.kulot bezden oncede normal bez molfix kullaniyoduk onda da sikinti yasamadim hic