Kbrasg Emziren anneler çay içiyor musunuz. Ben içmeden duramıyorum kahvaltıda 2 fincan akşam yine 2 ya da 3 fincan. Dr um hiç çay tüketme dedi ama olmuyor
Naciyedinc Kbrasg sebebi neymiş acaba bana söylenmedi hiç şimdiye kadar. Çok olmasada canımın istediği her vakitte içtim
2015 Kbrasg ben içiyorum çay siz yapamam doktorunuz neden böyle bişey dedi acaba kansızlık yaptığı için mi
dilara10 Vallahi biz Erzincan’lıyız biz de çay demek, su kadar gerekli birşey😀 akşam yatana kadar 4 demlik çay içerim🙄😬
Kbrasg dilara10 Ben de öyleyim cok seviyorum bir de demli içmeyi seviyorum ama açık içitorum dr öyle dediği için
Kbrasg 2015 Sormadım o an bir sürü sey saydı o an sormak aklıma gelmedi demirle ilgilidir diye düsünüyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Çay demir eksikliğinin en büyük sebeplerinden biri malesef. Bence de fazla içmeyin hem sizin bünyeniz için hem de sütünüzde daha fazla demir bulunması için.
pitircik2019 Kbrasg sabah öğle akşam içiyorum ve çok da severim. Doktorum hiç öyle bişey demedi , 20 aylık olduk
sonsuzmutlulukkk Kbrasg oruçtan fazla içemiyorum max 6 büyük kupa içiyorum ama normalde abartısız 20nin üstünde içiyorum 😁
Betul055 Kbrasg çay içmeniz sorun değil çok içmek eksidir özellikle Demir eksikliği yapar mümkünse açık günde 2-3 fincan