Nadiss 8 aylık oğluşum var 4 aydır kilosunda artık fazla yok geçen ay doktor mamaya başla ek gıdanın yanında birde dedi ama genede iştahsız aşırı iştahsız ya yemek vermıyım aramıyor asla doktora götürecem sizce neden böyle oluyor bi bilginiz var mı