BirAlparslanAnnesi ben bir hevesle saçma sapan şeyler almıştım ama en memnun kaldıklarım şu şekildeydi,
Mamajoo kaşık. Uzun saplı ve küçük uçlu, çok kullanışlı olmuştu. Bir de silikon kaşık almıştım ama pek beğenmedim. Bebeğim diş kaşıyıcı olarak kullandı.
Mamajoo 0+ suluk. Bunun dışında hiçbir suluğu kabul etmedi. Pipetli suluk hiç istemedi. Mamajooyu bırakınca direkt bardağa geçti.
İplay önlük. Boyut olarak büyükler, kolayca silinebiliyorlar, su geçirmiyorlar. Çoklu paket, bayağı avantajlı. Çok işime yaramıştı.
Skiphop mama termosu. Kuruşuna kadar hak ediyor. Taş gibi. Kızım 21 aylık hala kullanıyoruz.
Design Letters melamin tabak almıştım ben. Oioi hiçbir şey almadım. Daha uygun fiyatlı Mycey var. Gayet güzel iş görüyor.
Meyve filesi olarak Munchkin almıştım. Sanırım Bebedor’un da var.
Aklıma gelenler ve memnun kaldıklarım bunlar☺️