Bebekler ilk aylarda reflüleri oluyor bu normal bir süreç anormal bir kusma olmadığı sürece kusmları normal fazlayı çıkarıyor bebeğinizi emzirdkten sonra fazla hareket ettirmeyin mutlaka her emzirmede gazını çıkartın emzirirken bir memeden bir memeye geçmeden de gazını çıkartın bu süreçte sarsmayın bulundurabilirseniz reflü yatağı temin edin sık sık emzirin ve emzik kullanmanızı öneririm ilk emziği tutmayabilir ama siz sabırla tekrar tekrar verin alacaktır emzik midesini sinidrmesine yardımcı olur vede hem kusmasını önler hemde gaz problemini daha da düşürür geçmiş olsun