Gungor33 Zynp38ia Benimde aynı hatta artık uyumuyor bile sürekli ağlıyor 3 aylık napcam bilmiyorum 🤷 bugün sabah 10:30 uyandı şimdi yeni uyudu
Ozlemay Zynp38ia benim de ebebğim yatağına koyunca uyanıyordu 2 gündür kendi yatağıma yatırıp yanına yatıyorum öyle emziriyorum kendi memeyi çıkarınca sessizce yanından kalkıyorum maşllah diyim 2 gündür 2 saat uyuyor hemen uyanmıyor
mutlukalp21 Gungor33 bu 3. Ay da uyku hepten gidiyor galiba inşallah geri gelir bizimde 3 ay 12. Günümüz hiç uyumuyor sallayarak 30 dk uyursa şükür
Brcdrnlila Zynp38ia Zynp38ia ben artık kendi yatağımda yatırıyorum sizinki gibiydi memede uyuma yeni başladı hatta gece kaç kere poposuna eşimde bende pış pış yapıyoruz öyle öyle uyumaya başladık biz🌸
Ozlemay Zynp38ia o daha kolay kucakta boynum sırtım ağrıyor o da rahat yatmıyor yatakta rahat uyuyor uzun uyuyor bir de dalınca kalkıyorum uyanmıyor şükür 3 gündür başarılı devam ediyoruz
Mrv38 Benim bebeğimde yarın 1 aylık olacak bizde de aynı durumlar hem gece hem gündüz sürekli uyandığı için ağlıyor uykusuzluktan kucağımda uyuyor hiç bi iş yapamıyorum