Crescent83 Arkadaslar bebegim 5 aylik.doktorumuz bu ay menenjit asilarina baslayalim dedi siz ne zaman hangilerini yaptirdiniz acana cok kafam kariati
Eymenduygy Crescent83 bize doktorumuz menenjit yaptıralım lütfen dedi. Sağlık ocağında ebeye söyledim. O da 1 yaştan sonra dedi 5.5 aylık suan bebegım. Onu da biz yapmıyoruz doktor yapıyor direkt dedi. 1 yaşında inşallah benim de kafam karışmıştı
BernaBulut Eymenduygy Saglıkocagı vuruyor ben yaptırmıştım ilk 8 nci ayda bexero nimerix aynı anda calpol vermiştik bir sıkıntı yasamadık atlattık 10 ncu ayında yaptırdık sadece bexero 15 nci ayında olacak bexero nimerix yine ikisi bir
aziz_sevara Crescent83 bizede doktorumuz 5aylıkkan başlamamızı söyledi reçeteyi yazdı bile. 5doz oluyor 13ayda son dozu bizimki.
Crescent83 Menenjit kesinlikle yapilmali bencede bende bebejken gecirmisim ve o zaman asisida yokmus ölumden donmusum..cok tehlikeli bir hastalik ama zamani konusumda herkes bska bisey soyluyor
Cinarrr Crescent83 6 aylık ken menenjit asilarindan nimenrix in ilk dozunu 7 aylikken bekseronun ilk dozunu 8 aylikken nimenrix in ikinci dozunu 10 aylokkende bekseronun ikinci dozunu yaptık 3. Dozunun zamanı gelmedi daha. Yaptırın imkanınız varsa önemli
BernaBulut homosapiens bexero nimerix ikiside menenjit aşısı muadili oluyor bexeroda 3 farklı koruyucu özelliği var nimerixte de bir tane farklı bir özellik olduğu için birbirlerini tamamlıyorlarmış o yüzden doktorumuz yaptıracaksanız aynı anda yaptırın iki bacağına etkisi daha iyi olur diye anlatmıştı vede öyle yaptırdık
Eymenduygy BernaBulut bana öyle söyledi ya biz yapmıyoruz sağlık ocaklarında diye 😒 bende ebenin yalancısıyım 🤷🏼♀️ Bizde yaşına yakın yapacağız öyle konuştuk sizinkinden sanırım. Korkuyorum ama rota hafifti ama bu ağır atlatan çok oluyormuş 😔
BernaBulut Eymenduygy bence o ebe beceriksiz açıkçası günde üç defa calpol verin vurulduktan sonra daha rahat atlatırsınız ertesi gün biraz daha kötü gibi gördünüz devam etti yine verin en kötü 2 güne geçiyor ağır aşı olduğu için ateş yapıyor yapmasın diye biz öyle atlattık anlamasın pek diye