Derenasli çok şükür mutluyuz. eşim ablaları için değil ama annesinden dolayı Biraz mutsuz görüşmüyoruz diye. Sebep olan da annesi olduğu için ve annesini bildiği içinde birşey yapamıyor. Görüşürsek annem evimizin içine kadar karışır bırak sen ben bile tahammül edemem. Diye ama ne olursa olsun anne işte vicdan sahibi hiç kimse kestirip atamaz ister istemez kafasına takıyor huzursuz oluyor ister istemez bize yansıyor. Ben daha önce zorla eşimi ikna edip kaynanama gittik bizi pişman etti. Bu yüzden de ben cesaret edemiyorum tekrar gidelim demeye. Eşim de aynı şekilde.