srcyhy kızlar hiç kullanılmadı. bebeğimi koydugmda çığlık çığlığa ağlıyo. binada asansör yok bana büyük eziyet. bunu satıp bastonlu almayı düşünüyorum. ciddi alıcılar yazssin lütfen.