Merhaba eşim galerici patronu valilikten izin alıp iş yerini açıcakmış valilik izin veriyormuş bu nasıl iş ben anlamadım araba almak çokmu önemli bişey buna nasıl göz yumuyokar her yer kapalıyken bunlar nasıl dükkan açıyorlar hakmı bu bilgisi olan yazabilir mi valilik izin verirmi dükkan açmalarına