Merveekose ne bileyim bu da bana ders oldu… ben mesela benden kotu durumdakileri dusunur sukrederim anlatayimda feyz alir belki dedim ama kadin bana hayat hikayeni anlatma yazmis yazik cidden 🤣🤦♀️
Eskiden savaslar,kadinlara cocuklara tecavuzler,sokakta terörler…neler oluyordu dusunsene sukur bugune diyerek sabredip her seye ragmen evlatlarimizi bir parca mutlu etmeye calisacagiz..kendimizi motive edip hayatta kalma cabasiyla hareket etmek duurmundayiz..aslinda cogumuzun yaptigi bu.daha dibe batmamaya calismak.