nneslihan Furug üfff bir gol sesi duydum meğer sen atmışsın😂😂 Furug He bir de ne guzel dediniz.canim ister yaparimm canim ister yapmam…bizimde canimiz ister bayrami kutlariz birileri kalkip siz gercek misiniz diyemez :)
nneslihan Annesirintugceuzun üzüldüm şuan 🥲 bunu giyebilmesi için 3 yaşına gelecekte giyecek 10 aylık bebem🥲
mom093 Annesirintugceuzun bulamadim beden maalesef🙄 ama sayfadan cikamadim efsane seyler var başka şeyler begendim 😁
Annesirintugceuzun nneslihan Yaaa 🥲 merak etmeyin ne zaman 3 yaş oldu diyeceksiniz. Benim kızım 2,5 yaşında ve ben nasıl bu kadar çabuk oldu modundayım. Doğum yaptığım gün mıh gibi aklımda 😁🤦🏻♀️
Furug nneslihan bizimde bedeni yok neyse favoriye aldim pusuda bekleyeyim.millet cildirmis zatn 🤣🤦♀️ esime tshirt alayim dedim bugun bir kactane stoklar o kdr hizli tukendi ki sanki kitlikta milllet hahhahahaha🤣
Bal-Kaymak ma9419 Galiba siz dalga geçiyorsunuz neden çöktünüz pardon zaten 1 yıldır evdeyiz. Neden çocuklarımız bayram heyecanından mahrum edelim. Evet gidemeyeceğiz bir yere evimizde olucaz. Ama bizim küçüklüğümüzdeki heyecaı yaşamasını istiyorum ben ve diğer anneler belli ki. Kıyafet alıcam yatağına koyucam geceden ayakkabılarını kıyafetlerini. Anlatıcam ona daha küçük anlamaz ama hatıra . Aileleri görüntülü arayacağız konuşucak bayram kahvaltısı yapıcaz inşallah . Kısmet olursa 🤲 karaları bağlamak içinde bulunduğumuz durumu değiştirmiyor malesef. Şartlara göre mutlu olmayı ve çocuklarımızı da mutlu etmeyi deniyoruz .
ma9419 Furug bir yorum yaptım ne saygısızlığım kaldı ne çocuğumun mutsuzluğu. Bayramı evde kendi kendime giyinip kutlamadığım için çocuğuma acıyıp yazık demenize gerek yok. Ona nasıl bir hayat verdiğimi kimse bilemez. Bana saygıdan bahsetmeden önce sizli mi senli mi konuşacağınıza karar verin önce siz…
Furug Solocannn belki ben el opmeyi ogreticem . hayir bayram illa maaaa aile mi kutlaninca bayram oluyir kimsesiz oksuzler bayram kutlamasin o zaman ..cekirdek aile olarak bayram kutlanmiyormus bakin yeni bir sey ogrendik.halbuki insan en cok evladi ve esiyle yasar bu duygulari..neyse yasam enerjimize saglik👍👌 mutlu cocuklarin buyuyecegni bilmek guzel
Solocannn Furug yaa valla doğru kuzum onlara bayram gibi bayram yaşatıcaz çekirdek ailemizle inşallah 🥰yeni yeni icatlar insanlar çıkıyor işte şaşırmadık😏
ebz09 Slda35 ben internetten alternatif birkac siteye bakacağım ilk çıkan yani. Yinede aslinda krem rengi pantolon ve lacivert polo yaka tişörtü var yeni aldim sayılır cok tatlis onu giydiririm zaten biryere de cikamayacagiz😅
ebz09 Mom079 ayy bu gömlek takimin aynısını bizde var okadar tatliki birde yeşili var o küçüldü malesef bende bunu mu giydirsemm😍🥰🤣
nneslihan ma9419 bayram ruhunu o evde yaşatacak olan biz insanlarız, pijamalarımla oturup koltukta pineklemek yerine, hepimiz hazırlanıp o günü evde en iyi olacak şekilde değerlendirmeyi istemek suç olmamalı. Siz hiç çocuk olmadınız galiba
ma9419 nneslihan bayram ruhunu bizim yaşattığımızda hemfikirim ama sevdiklerimle olmadıktan sonra iyi şekilde değerlendirme falan bana heyecanlı gelmiyor özür dilerim bu benim fikrim
ebz09 ma9419 ben bile hala kendime geleneği bozmamak adına bayramlık bakiyorum. Çocuğuma neden almiyim ya da giydirmiyim. Sonucu guzel olacak bir kapanma bu herkesin hayat sartlari bir değil neye göre oyle dusunduyseniz karşınızdakinden aynısını beklemeyin
Bal-Kaymak Mom079 ay bu takımı bende çok beğendim☺️ kararsız kaldığım birkaç takım var hala sipariş veremedim 🤭 geç kalmadan bari.. sadece ayakkabısını sipariş verdim daha ☺️
Mom079 Bal-Kaymak bu takımı doğumgünü çekimi yapcam evde ordada giydircem böyle balonlar falan aldıö eşbiseyle uyumlu. Kafamda konsept yaptım inşallah güzel olur çekince atarım🥰