ma9419 siz dalga mi geciyorsunuz bu yorumla aasıl..mutsuzsunuz diye hepimiz mutsuz mu olalim?bende boyle tiplere sinir oluyorum..napalim karalar mi baglayalim? Daha mi cokertelim…ah vahhhhh tühhhhh hayat enerjimizi tuketelim mi? Var mi bir faydasi ?
Vaalla cocugum 2 yasinda o heyecanida yasatirim,yasarimda..yeniyilida kutladik ustelik hasta annem ve ona surekli bakan teyzemle hatta kendisi hadi kizim cam agacini susle dedi..amaaan bizden gecti demedi ne oldu biliyormusun anneme moral oldu bize bir moral oldu :) kötü günlerin icinde gülmeyi beceremediginiz surece ancak dövünürsünüz..
Evlerdeyiz evet ama o gun giyinmek bile cocuguna ogretecegin bir gelenek,kultür…
Arada siz de yapin 2 giyinin bir makyaj yapin hayata bakisiniz degisir belki.