DilekMisra o zaten cabasi. Her gündüz melek, ama aksam oldumu cocuk 365 derece degisiyor. Saat 7 de falan baslad yatana kadar bağırma ağlama durduk yere sebepsiz atak haftasından falanda degil bitince de yapıyor cunku devam ediyor ve kendini nefessiz katılma yapıyor. Gazi da yok bu ayda artik olmaz ki zaten cok gazi olmayan bi çocuktu bilemiyorum ya..