Didem34 Kızlar merhaba dogum yapalı 1 ay oldu tam.. bebekleriniz nasıl kaç kilo aldılar ?sadece Emziriyor musunuz yoksa mama takviyeside yapıyor musunuz?☺️
Karanbuse11 Didem34 47 günlüğüz 3230 doğmuştu 5100 kg olduk sadece anne sütüyle tabi onda da sıkıntı çıktı oğlumun inek sütü alerjisi varmış bugün öğrendik diyete giricem arada bir mama takviyesi yapıcam
Didem34 Kk41 bende mama takviyesi veriyorm canm. Günde 3-4 kez oluyor sanırm süt yetmiyor bitürlü anlayamadım hep böyle mi gidicek acaba zamsnls cogalcak mı mamayı bırakabilcez mi acaba
Kk41 Didem34 3. Ayda bıraktık biz. çok vermemeye çalışıyordum bol bol emziriyordum su tahin ciğer bende çok işe yaradı
Didem34 Karanbuse11 masallah sütünüz yetmis ne güzel benm dogdugundan beri yetmiyor. 3740 dogdu 3540 a düştü. Sonra 4.200dü en son 20 günlükken suan bilmiyorm 1 aylk olduk
Didem34 Kk41 ne güzell masallah. Benimde vr sütümm ama 3-4 kez emdikten sonra 5.ye kalmıyo bazen mama istiyor
Kk41 Didem34 evet o zaman takviye verebilirsiniz krize giriyorlar cünkü:)onu içtikten sonra diğer öğüne kadar da dolar . Zamanla artar inş merak etmeyin 😌