Mehmetaslan iyi aksamlar ben diyet yapamam ac kalamıyorum kalamamda sinirleniyorum ac kalırken emzirirken bazılarının gidiyor kilosu bende gitmedi daha cok kilo oldu cok sanslıyım o konuda 🤣 çok araştırdım bir beslenme kocuna gidiyorum online olarak suan emzirken de kilo 10 kilo gitti sütüm de azalma olmadı enerjim de cok güzel daha dincim buraya gitmeden öncekine göre istersen seni onunla tanıstırabilirim cok tatlı bir bayan bebeği büyütürken cok streslı oluyordum ama onun enerjisiyle hem kilo veriyorum rahatlıkla mesaj atabiliyorum o da takip ediyor her öğünüm de ne yedin ne yaptın diye hemde eğlenceli oluyor