Tugceeeee Merhaba anneler🌺 bebegım cok huzursuz ve gece de dahıl uykusu en fazla yarım saat surüyor aguline gaz ilacı varmıs sakinlestırıp uyku yapıyormuş acaba o ilacı kullansam sorun olur mu kullanan var mı ?
Mom077 Tugceeeee Ben 1 aylıktn beri kullanıyorum 10 alık olucak nerdeyse arada hal kullnıyorum bitkisel bir gaz surubu
Bahcemin_gulu Tugceeeee şuan değil ama 4. Aya kadar uyku da yapıyırdu şuan haftada bir iki veriyorum ondan bilemiyorum
Mom077 Tugceeeee Yok canım ben günde 3 defa kullanıyodum eskiden 6 aylık olduktan sonra azaltım günde bir e düşürdüm hala arada olur gaz dan döner kuvranır ozmn veriyırum ölcegiyle bir ölcek